قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

دریای بیکران من...

1393/5/2 16:21
نویسنده : مامان بهار
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم ،تمام وجودم را ارزانیت می کنم،ارزانی خنده های شیرینت ،ارزانی نگاه معصومت و ارزانی قلب مهربانت...

دریای بیکران من!آن لحظه که نگاهت می کنم تمام غصه ها از دلم پر می کشد.

نهال کوچک باغ زندگی من!شیره جانم را به پایت میریزم تا قد کشیدنت را شاهد باشم،تا به اوج رسدنت را نظاره کنم.

لحظه  نابی را که نگاهت در نگاهم گره می خورد را با دنیا و تمام شادیهایش عوض نمی کنم ...

مگـــــــــــر من جز شادیت چه می خواهم بهانه ی هستیم

کاش ...کاش می دانستی که نفسم به نفس کشیدنت بند هست

کاش می دانستی شادیم در گرو لبخندت هست

واصلا  می دانستی بودنم و حیاطم به خاطر وجودت هست.

پاره ی تنم،جگر گوشه ام.دخترم ماه رویم    دوست دارم،بیشتر از همه چیز و همه کس در دنیا

پسندها (8)

نظرات (19)

مامان اهورا
2 مرداد 93 17:53
وای وای این خانوم خوشگله چه تیپی زده عینکشو ببین
مامان فهیمه
2 مرداد 93 19:41
ای جونم این خانم خوشتیپ کیههههههههههههه؟؟؟
مامانِ یسنا
3 مرداد 93 0:13
چه ملوس شده با این تیپ حالا پرنسس خانوم کجا تشریف میبرن
مامان بهار
پاسخ
افطاری دعوت بودیم.
مامان آنیسا
3 مرداد 93 15:15
خوشگل و خوشتیپمامانی ببوسش از طرف من حتما
مامان بهار
پاسخ
حتما.ممنون
مامانِ بهار
3 مرداد 93 16:10
ماشالله به این دختر خوشگل ... خدا حفظش کنه
مامان بهار
پاسخ
مرسی عزیزم.بازم پیشم بیا خوشحالم می کنی
مریم خانم، مامان «ائل‌آی» و «سویل‌آی»
3 مرداد 93 16:37
ماشاءالله به این دخمل باکلاس و آفرین به سلیقه‌ی مامان مربونش با این تیپی که واسه مهرنگارجونش به هم زده. ببوسینش
مامان بهار
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان اعظم
4 مرداد 93 11:28
واااااای این خانوم خوشکله کیه من نمیشناسمش
مامان تینا و...
5 مرداد 93 22:09
سلام بهار عزیزم شرمنده ام باور کن چند باری اومدم بهتون سرزدم ولی نشده که نظر بذارم بیشتر پستهاتون هم رمز دار بود نشد ببینم از این به بعد قول میدم بیشتر بیشتر بهتون سر بزنم میشه عزیزم رمز بهم بدی؟
مامان بهار
پاسخ
حتما دوست عزیزم.با کمال میل میام می زارم
مامان تینا و...
5 مرداد 93 22:12
مهرنگار عزیزم مثل همیشه خوشگل وخوشتیپی راستی عکس پست ثابت خییییییلی خوشگله از طرف من دختر نازت رو ببوسش
مامان بهار
پاسخ
مرسی گلم.چه عجب از این ورا.خوش اومدی.با سر زدن به وبم خوشحالم میکنی.
مــــامــــانی بـــــاذوق
6 مرداد 93 18:53
رمز پستاتو ندارم برام
مامان يزدان
19 مرداد 93 12:03
چه دخمل نازي.
مامان بهار
پاسخ
ممنونم
مامان الهام
26 مرداد 93 1:31
چه خوشتیپ و قرطیه این فسقلیییییییییی
لاکوی
27 شهریور 93 19:33
اگر دنبال ِ دست ساز های خاص و با کیفیت با قیمتی مناسب هستید،از اتاق ِ رنگی ِ ما دیدن کنید
عاطفه
24 آبان 93 21:46
سلام گلم برام کدت رو دوباره بده یادم رفته ممنون از اینکه بهم سر میزنی
مامان بهار
پاسخ
برات گذاشتم گلم
مریم(مامان ثنا جون)
25 آذر 93 10:14
سلام مامان بهار خوبی گل دخترمون خوبه..شرمنده عزیزم قبلا یه پست داشتی که توی اون پست درمورد پختن ماهیچه اگه اشتباه نکنم با شیشه را یاد داده بودی میشه بهم بگی کدوم پست بود لطفا توی وبلاگم بهم خبر بده.مرسی
مامان بهار
پاسخ
جواب پست این روزهاا امیدوارم به دردت بخورد
مامان فیروزه
4 دی 93 2:28
بهار جون رمزتو اشتباهی پاک کردم برام دوباره میذاری
کوثر
10 دی 93 17:46
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
ایدا
10 دی 93 20:37
چه دختر نازی به وب منم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید
سهیلا
8 اسفند 93 0:32
سلام دوستم به من رمز نمیدی