قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

تو فقط بخند

1392/9/24 11:52
نویسنده : مامان بهار
528 بازدید
اشتراک گذاری

 


همه را به نام می شناسند.... من تو را ، به نگاهت ...

همه را به نام میخوانند... من تو را ، به نیم نگاهی ...

گاهی اوقات.. یک چیزهایی... باید بیاید.. تا یک چیزهایی برود

مثلا...

تو بیایی... غم برود... تنهایی برود... این دنیای تکراری برود ...

تو فقط بخند ...

بگذار چشمانم.... در این مرگ ثانیه ها... در این رویا.. لحظه ای..

زندگی را تجربه کنند...

تو.....تو فقط بخند ... 


                                                تقديم به تو  دختم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مائده
24 آذر 92 12:06
چه شعر قشنگی خوش به حال گل دخملی
رادوین و عمه مطهره
24 آذر 92 13:37
وای عزیزم خنده هاشو ببین
خاله کمیل و کیان
24 آذر 92 13:38
وای قبون خنده های نانازت عسیسم چشمای ماهشو ببین به کی رفته
مامان بهار
پاسخ
نمی دونم
مامان حدیث
24 آذر 92 14:17
سلام خاله بهار جان گفتی وب پرنسس رو لینک کردی اما نیست من شما رو لینک کردم
مامان بهار
پاسخ
چرا عزیزم نام شما مامانی و حدیث نازدونه هست.
دلسارا
24 آذر 92 19:28
ای جانم دخملک خوشگل..... چه نگاهی ... چه لبخندی ... چه دخملی .... زنده باشی زیر سایه مامان بهار
مامان بهار
پاسخ
ممنونم
مامانه کیاناوهانا
24 آذر 92 21:24
به به هار جون میبینم که شما هم مثل من طبع شعر داری خیلی قشنگ بود دوستم .... برای مهر نگار عزیزم
مامان حدیث
24 آذر 92 23:48
اعظم مامان زهرا
25 آذر 92 0:19
آخی عزیزم چقد ناز شده هزار ماشاالله
مامان رادمان جون
25 آذر 92 0:30
ماشالله چه چشمای خوشگلی داری شما عسلم
مامان بهار
پاسخ
خاله شما قشنگ می بینی.ممنون
مریم (مامان ثنا جون )
25 آذر 92 7:28
سلام عزیزم من شما را با افتخار لینگ کردم
مامان زهرا
25 آذر 92 8:24
ممنون عزیزم که برام پیام گذاشتی. صبرکن منم یه دختر دوساله دارم واز بازی های اونم براتون مینویسم.بازیهایی که الان نوشتم به درخواست دوستان بود.درضمن حتما حتما جای من دخملی رو حسابی بوسه بارون کن.فداش شم.لینکتون کردم.
مامان بهار
پاسخ
ممنون عزیزم .بازم سر بزن
سارا مامان اهورا
25 آذر 92 8:44
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
مامان یسنا
28 آذر 92 8:18
چه متن زیبایی و چه خنده ناااازی
مامان آیهان
29 آذر 92 13:16
جونم جوجوی خوشکلم. خییییییییییییلی ماهی تو
مامان بهار
پاسخ
چشمات ماه می بینه