قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

چله زمستون

1392/10/2 2:19
نویسنده : مامان بهار
557 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم شب چله شما این جوری سپری شد :اول رفتیم خونه عمه مریم (عمه بابا)چون اکثر فامیل اونجا بودن .کلی خوش وبش کردیم ،تا ساعت نه  ، بعد تا آخر شب رفتیم خونه مامانی (مامان بابا) .

این خانوم خوشگله میوه دلمه

اینچا وقتی به شما شیرینی تعارف شد ایستاده بودی.بهت گفتم :بهتر نیست بشینی و شیرینی بخوری ،گمون می کردم همونجا وسط گل قالی بشینی ولی دیدم حرکت کردی به سمت یه مبل تکی و شستی تازه خواهون داشتن یه زیر دستی هم شدی .خیلی ذوق کردم تو دلم کلی قند آب شد.همیشه موقع خوردن همه چیز لباتو می بندی (قونچه)و می خوری.

حافظ خوانی مامانی

بعدهم اومدیم خونه مامانی .به به زیر کورسی خیلی حال داد ولی شما فقط روی کرسی بودی.تا آخر شب منتظر یه لحظه ناب بودم ولی بدست نیومد.نمی دونم چرا از لنز دوربین فراری هستی .

قیافرو .ای خــــــــــــــــــــــــدا (چشماتو می بندی من عکس نگیرم)

مامانی ظروف مس رو خیلی دوست داره .و اعتقاد داره شب چله باید سنتی برگذار بشه.

 خــــــوب دوستای عزیزم شب چلتون مبارک باشه و امیدوارم همه به  خواسته های دلهاشون برسن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رادوین و عمه مطهره
2 دی 92 2:02
خیلی خوب بود
مامان بهار
پاسخ
نظره لطفته
خاله کمیل و کیان
2 دی 92 2:03
چرا فرار میکردی از لنز دوربین نوش جونت معلومه خیلی بت خوش گذشته
مامان بهار
پاسخ
نمی دونم چرا .آه
[MaDaR[MaNiA
2 دی 92 11:43
سلام با چه اسمی لینک کنم ؟؟ مال منو با مانیای خوشگل و ناز بزن هر موقع لبنک کردی خبر بده
مامان بهار
پاسخ
چشم
مائده
2 دی 92 11:53
السلام ای وادی کربلا السلام ای سرزمین پر بلا السلام ای جلوه گاه ذوالمنن السلام ای کشته های بی کفن اربعین حسینی برشما تسلیت باد
هستی مامی طاها جوجو
2 دی 92 17:22
عزیزززززززززززززم قربونت بشم خاله جون چه ناز شدی تو اون لباس سفید پرنسس خوشگل
مامان بهار
پاسخ
ممنونم عزیزم .به من لطف داری
مامانه کیاناوهانا
3 دی 92 0:30
وای بهار جون چقدر شب یلداتون باصفا بود کلی کیف کردم امیدوارم همیشه خوش باشین
مامان بهار
پاسخ
ممنونم سر زدی دوست جونیه خوده خودم این چند وقت نیستم دلم یه ذره میشه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
3 دی 92 2:29
به به چه لباس نازی تن دخترت کردی خودش ناز لباساشم نازه ماشالله یفره سنتی قشنگی بود به به چه کتاب حافظ زیبایی هم بود انشالله سالیان سال یلدا در کنار هم باشین و شاد باشین
مامان بهار
پاسخ
ممنون دوست خوبم
خاله موژان
3 دی 92 8:34
شب یلداتون مبارک خیلی شما ناز شدی خاله جون. آفرین دیگه خانم شدی خودت میری میشینی روی صندلی و زیر دستی می‌خوای آفرین خانم پرنسس ناز
مامان بهار
پاسخ
مرسی اومدی سر زدی. دوست دارم
مامان دخترا
3 دی 92 19:49
من عاشششششق اون چشای ماهتم.
مامانی
3 دی 92 23:01
سلام.چه دخمر نازی با اون لباس خوجلش.امیدوارم سال های سال در کنار هم شاد و سلامت باشین.یلداتونم مبارک.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 دی 92 14:40
عزیزم همیشه به دورهمی و محفل گرم خانوادگی من که لذت بردم از دیدن این صفای و صمیمیت خانوادگی انشاءا.. همیشه در کنار هم سلامت و شاد باشید آفرین به این مامان با سلیقه و هنرمند
فهیمه
21 دی 92 12:08
شاد و سلامت باشید.
مامان بهار
پاسخ
آمین.همچنین خوبم
هدی (مامان نی نی)
3 بهمن 92 12:43
سلام عزیزم.ماشالا مهرنگارت خیلی نازه.خدابراتون نگهداره.چه خوبه که به سنتها پابندین.همیشه خوش باشین.
مامان بهار
پاسخ
مرسی اومدی.