قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

خدایا دوست دارم

1392/10/3 1:26
نویسنده : مامان بهار
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پروردگارم.

خیلی وقته که به زبان ساده برایت نامه ای ننوشته ام...

انگار آدم هرچی بزرگتر میشه،مشکلاتشم بزرگتر میشه!

ناخداگاه قلب انسان هم درگیر مسایل دنیایی میشه...

هرچقدرم سعی میکنم که دلم صاف و ساده و صادق باشه وهمیشه یادت

باشه،اما

گاه گداری زندگی دنیا غافلش میکنه.

امیدوارم کوتاهیم را ببخشی.

خدایا کمکم کن دلبسته دنیا نباشم،بهم قدرت بده فقط برای رضای تو گام بردارم.

یاری رسانم باش تا یاری رسان دستهایی باشم که به سویم دراز میشوند.

خدایا کمکم کن تا کبر و غرور در قلبم جای نگیرد،کسی را حقیر ندانم و خودم را

برترنشمارم.

خدایا کمکم کن حقی نخورم،دلی نشکنم و چشمی نگریانم.

بهم توان بده دلی به دست بیاورم،اشکی به لبخند تبدیل کنم.


((آمین یارب العالمین))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
3 دی 92 2:38
خیلی زیبا بود الهی آمین
سارا مامان اهورا
3 دی 92 10:43
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
خاله کمیل و کیان
3 دی 92 19:32
عالی بود امین
مامان یسنا
4 دی 92 8:21
متن زیبایی بود
فاطمه عمه ی مارال
4 دی 92 10:08
وبلاگتون عالیه خوشحال میشم ب منم سر بزنید
مامان بهار
پاسخ
حتما
مامان دیبا
4 دی 92 11:12
واقعا زیبا بود
مامان محدثه
4 دی 92 12:55
خیلی قشنگ بود
مامانه کیاناوهانا
5 دی 92 2:57
خصوصی
هستی مامی طاها جوجو
5 دی 92 11:26
الهی امین عزیزم بسیار زیبا و قشنگ
مامان بنیتا مهری
6 دی 92 11:22
آمین یارب العالمین بسیار زیبا بود
مامان زهرا
6 دی 92 15:23
سلام چطورین من که نفهمیدم به چه اسمی لینک شدم اشکال نداره بابا.دلمون واستون تنگ میشه.
مامان بهار
پاسخ
ممنونم سر زدی.دوست دارم
مریم مامان بهار
7 دی 92 1:49
سلام با تشکر از اینکه به وب بهارم سر زدید وبلاگ زیبایی دارید هر چند من برای پیدا کردنش سختی کشیدم چون شما تو آدرسی که بارم گذاشته بودید http رو دوبار گذاشته بودید .......اما به زحمتش میارزید قلمتون زیباست امیدوارم بتونم در وقتهای اندکی که پای اینترنتم وبلاگتونو ورق بزنم شما هم به ما سر بزنید
مامان بهار
پاسخ
حتما گلم.افتخار دادی
مامان متین جون
7 دی 92 21:41
هرجاهستی ایشالا خوب و خوش باشی دوست جونم. زودی بیادلمون تنگه واستون
مامان پریسا
10 دی 92 21:07
سلام گلم. عاااااالی بود
سارا مامان اهورا
15 دی 92 10:19
عزیزم کی برمیگردی؟
مامان یسنا
17 دی 92 13:50
کجایین. دلمون تنگید بابا
مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 دی 92 13:53
یه سر تشریف بیاورید وب ما نظرتون مهمه ممنون
صدیقه75
18 دی 92 19:26
سلام خوبین؟؟؟؟کجاهستین شما؟؟؟؟؟؟دلتنگتونیما.......راستی بهارجون به وب منم بیاولینکم کن
نیلوفر
19 دی 92 8:54
امین
زهره
19 دی 92 15:51
آمين زيبا بود عزيزم...