قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

هــــا کن

1392/10/24 21:22
نویسنده : مامان بهار
283 بازدید
اشتراک گذاری

خـــــدایــا !!...

ســرده ایـن پـاییـن .....ازون بـالا تماشـا کـن !

اگــه میشـه فقـ ـط گــاهــی خــودت ..... قـلب

منـو " هــ ـا " کن !

خــــــدایــا !!...

ســرده ایــن پـاییـن .....ببیــن دســتامـو مـی

لــرزه!

دیگــه حـتـی همــه دنیــا ....بـه ایـن دوری

نمـی ارزه!

خــــــدایــا !!...

وقت برگشــتن ....یه کم بـا مـن مــــدارا

کـن !

شنیــــدم گـــرمــه آغـــوشـت .....اگـه میشـه

منـــم جـا کـن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
21 دی 92 1:56
متنت فوق العاده بود اشک تو چشام جمع شد الهی که خدا کمکمون کنه هیچ وقت تنهامون نذاره
مامان بهار
پاسخ
آمین عزیزم
بابای مهرنگار
21 دی 92 8:37
آرام باش تو خدا را داري ... آن حقيقت ، آن يگانه ، آن هوادار شبانه آرام باش ... آرام باش تو خدا را داري آن معبود ، آن پاك ، آن همه خوبي و احساس و بهار را داري ! آرام باش !... آرام باش تو خدا را داري ... پس نگو تنهايم ، پس نگو بي ياور ، بي يارم تو خدا را داري يعني عشق ، معبود ، سنگ صبور دل من ، دل تو ما خدا را داريم ...
مانی محیا
21 دی 92 8:56
خیلی زیبا بود
سارا مامان اهورا
21 دی 92 9:00
سلام عزیزم.خوشحالم برگشتی این متنی که نوشتی بدتر منو برد تو فکر دوستم که تازه از دستش دادم ولی جدا از حال و روز من زیبا بود
سارا مامان اهورا
21 دی 92 9:01
این قبر کیه؟از آشناهاتونه؟یا غریبه اس؟
مامان بهار
پاسخ
این شهید عموی من هست توی محله امیریه هم کوچه ای به نام خودش داره.
مامانی باذوق
21 دی 92 11:17
چـــــــــه قدر زیبا و دلنشین
je30
21 دی 92 11:31
سلام بهارگلم.....متن زیبایی بود منم به تازگی پدرموازدست دادم.....نمیدونم این شهیدبزرگوارچه نسبتی باشماداره اما هرچی که هس اینومیدونم اون دنیا بهترین جاروداره....راستش چن وقته پیش اومدم اینجااماانگارشمامتوجه حضورم نشدی...به هرحال خوشحالم میکنی اگه به اتاق خلوته دخترم یه سری بزنی البته بادخترعروسکت بیا.....
مامان بهار
پاسخ
عزیزم برام درست و اختصاصی آدرس وب تایپ کن.منم مشتاقم هر چه زودتر باهم ارتباط بر قرار کنیم.ممنوم چندبار سر زدی.موجب افتخارم هست. این شهید عموی من هست.
je30
21 دی 92 13:25
دوست جونم لینک شدی
مامان بهار
پاسخ
شما هم با افتخار لینک شدید
سارا مامان اهورا
21 دی 92 13:54
هر چند شهیدها احتیاج به خدا رحمت کنه گفتن ما ندارن و اونا باید شفاعتمون کنن ولی خدا بیامرزش
مامان بهاره مامان امیرمحمد
21 دی 92 14:18
خدا رحمتشون کنه و خوش به سعادتشون که رفتن به بهشت و روحشون شاد
je30
21 دی 92 14:58
بهارجون منظورتوازرمزی که دادی نفهمیدم.....لینکم کو؟؟؟؟
مامان بهار
پاسخ
عزیزم من لینک کردم ولی تعداد نمایشش توی وب محدود هست برای شما نشون نمی ده و لی توی پیوندهای من موجود هست قربونت برم.
je30
21 دی 92 15:44
فدات...نه که باهم نوشتی نگرفتم مطلبو بازم میسی.....بوس