قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

حس بودن تـــــــــــو

1392/10/22 14:48
نویسنده : مامان بهار
250 بازدید
اشتراک گذاری

واژه ها در برابر چشمانم طنازی می کنند

درست همین امروز ،

که حال و هوایم نوشتنی نیست

دلتنگ تر از آنم که همدست واژه ها شوم..

سخت است مادری کردن،

برای مُشتی واژه

بر بستر دلتنگی های مدام..

سخت است نوازش سطرها

مبادا که نظم شان به هم بریزد و خوابشان تلخ شود

دائم بِدَوَم دنبال ردیف و قافیه ای که مشام مرا از عطر تو پُر کند

هیچ کس هم نداند لالایی هایم را

برای شعرهایی می خوانم که اعجازش

حس بودن توست..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا
22 دی 92 19:28
سلام عزیزم خوشحالم که به سلامتی برگشتی.فدای مهرنگار ببین چه خوشگل کرده خودشو عزیزم
مامان بهار
پاسخ
ممنون لطف داری
je30
22 دی 92 22:59
سلام بهارجون....میگم چرانمیتونم رمزی که بهم دادی رو وارد کنم..... راستی فک کنم شماآخرش میخای مارودیوونه کنی بااین عکسای عروسک خانومت.....
مامان بهار
پاسخ
باید چک کنم.ببخشید عزیزم
مامان نیکا
23 دی 92 0:08
چه دخمل نازی دارین.خدا حفظش کنه.وچه متنهای جالبی نوشتین.وقتی اونارو خوندم از مادر بودنم بیشتر لذت بردم
مامان بهار
پاسخ
عالیه.خوشحال شدم
صدیقه75
23 دی 92 19:52
سلااااااااااااام خوبی بهارجون........مهرنگارچطوره>ازطرف من ببوسش بگودیگه نمیادباهم بریم پیاده روی وهی دیدردلا وعدیدم بگیم؟؟؟ راستی بهارجون لینکت کردم خوشحال میشم به وب منم بیای واگه دوست داشتی لینکم کن...
مامان سام
5 بهمن 92 10:27
عزیزم چقدر ناز و پروانه‌ای هستی خدا نگهدارت باشه خانم خوشگله. انشاالله زیر سایه مامان مهربونت همیشه شاد و سلامت زندگی کنی عزیزم
مامان بهار
پاسخ
لطف داری دوست نازنینم