قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

لا لا

1392/11/9 11:34
نویسنده : مامان بهار
300 بازدید
اشتراک گذاری

لالایی  

 

لالا   لالا     ,    لالا   لایی

 

بخواب   ای   غرق  زیبایی
 
چرا ای خواب گرم و خوش
 
به    چشمونش   نمی آیی ؟
 
 
 
لالا ،  خواب  خوش  و شیرین

تو    پاورچین    و    پاورچین

بیا       مثل       حریر      گل

به   روی   چشم   او   بنشین

 
دو   تا   مهتاب   ,  لالا  لالا

یکی   پایین   ,   یکی   بالا

یکی  رو  دست  شب  خوابه

یکی  رو  دست  من  ،  لالا

 
لا لا یی     صورتت     ماهه

که    نورش   توی   درگاهه

دو  چشمونت   که   وا میشه

طلوع     صبح      بی  گاهه

 
لالا    ,     لالا     گل       زیره

چرا      خوابت         نمی گیره


بخواب    ای    نازنین     من

مامان     قربون    تو     میره

 
 
لا  لا    لا   لا     گل    لادن
 
لا  لا   کن    در    کنار  من

که    دستی    اومده    کرده

چراغ     ماه   رو    روشن
دیگه از بیخوابیت به لالایی پناه اوردم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یسنا
26 دی 92 9:17
مامان یسنا
26 دی 92 9:20
رمزت و حذف کردم
عاطفه مامان الای
26 دی 92 12:28
نیستی گلم ازت خبری نیست نگرانت شدم الهی که هر جا هستی سلامت باشی
مامان بهار
پاسخ
حتمامیام سر میزنم
مامان حدیث
26 دی 92 15:02
. معجزه ای وجود دارد که دوستی نامیده می شود و در میان دل اقامت دارد ؛ شما نمی دانید که چگونه بوجود می آید و چگونه آغاز می شود اما شادمانی که برایتان به ارمغان می آورد همیشه موهبتی خاص می بخشد و شما متوجه می شوید که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است
مامانه کیاناوهانا
27 دی 92 2:33
خصوصی
دلسارا
30 دی 92 1:29
برای اون دختر خوشگلی که شما داری این لالایی ها کمه به خدا... با اینکه خیلی لالایی قشنگی هست اما هیچی لایق زیبایی دخترت نیست . همه زیبایی ها جلوش کم میارن . هزار الله اکبر
مامان بهار
پاسخ
ممنون.خجالتمون می دی .