قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

حس خوبیه...

1393/3/9 1:11
نویسنده : مامان بهار
359 بازدید
اشتراک گذاری
حس خوبیه وقتی به خدای خودت ایمان داری و کمکت میکنه...
 
حس خوبیه وقتی یکی به بودنت نیاز داره...
 
حس خوبیه وقتی آهنگ مورد علاقه تو هزاربار گوش میدی...
 
حس خوبیه وقتی تو یه جمع شاد بزرگ شدی...
 
حس خوبیه وقتی اطرافیان دوستت دارن...
 
حس خوبیه وقتی میدونی خوشبختی...
 
...
 
و میدونم حس خوبیه اون روز...
 
اون روزی که یکی میاد و تو تمام زندگیشی...... 
 

                       

پسندها (10)

نظرات (15)

مامان بهاره
9 خرداد 93 12:24
به به بهار جون دلمون براتون تنگ شده بود دخملی چقدر بزرگ شده خانم شده عزیزم وای چه عکسی چه لحظه قشنگی رو نشون میده فکر کنم تمام مادرا از دیدن این تصویر دلشون ضعف بره برای بغل کردن بچشون راستی بهار جون ما رمز نداریم
مامان بهار
پاسخ
ممنون بهاره جون.
نونو
9 خرداد 93 20:45
بهارم رمز
مامان بهار
پاسخ
عزیزم آدرس درست برات تایپ کن.تا بیام نمی دونم این آدرس برای من چرا ارور می ده
نیلوفر
9 خرداد 93 20:46
عروسک منو ببین چه عکسایی با مامان خوشکلش انداخته
مامان بهار
پاسخ
مرسی نیلوفر جون.چشمات خوشگل می بینه.
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
9 خرداد 93 23:54
سلام بهار جوووونم خوبین که انشا الله دخمل ناناز خاله چطورهخیلی دلمون براتون تنگ شده بووووووووود چه عکس قشنگی خوشحالم که دوباره اومدین
مامان بهار
پاسخ
مچکرم رفیق خوب خودم.
مامان مریم
10 خرداد 93 8:48
عزیزم چطوری. درگیر خرید خونه ام و تمام فایلای مربوط به اونو باز میکنم. ببخشید فرصت نظر گذاشتن نداشتم. از این ببعد چشم.
مامان بهار
پاسخ
به سلامتی .امیدوارم مورد دلخواه گیرت بیاد
سارا مامان اهورا
10 خرداد 93 10:24
خیلی زیبا بود
مامان بهار
پاسخ
مچکرم سارا جوون
مامان آیلا
10 خرداد 93 10:49
به به چه عکسهایی مادر و دختر گرفتن
مامان بهار
پاسخ
مرسی عزیزم.ولی خودم اصلا راضی نبودم.
الهام
10 خرداد 93 15:57
چه عکس قشنگی انشاالله همیشه سایه ی شما و بابای مهرنگار جون بالای سرش باشه
مامان بهار
پاسخ
آمــین.ممنونم
مامان مهرسنا
14 خرداد 93 11:46
عكستم حس خوبي ميده به آدم بهار جون!!!!!!!!!!!!
مامان بهار
پاسخ
خوشحالم از این موضوع
مامان اعظم
15 خرداد 93 18:31
سلام بهار جون نمیشه وارد شد چکار باید کرد؟
مامانه کیاناوهانا
17 خرداد 93 1:39
واااااااای بهار جان چه عکس قشنگی...دلم براتون کلی تنگ شده بود...با این عکس سورپرایز شدم...
مامان بهار
پاسخ
مچکرم دوست مهربونم
مامانه کیاناوهانا
17 خرداد 93 1:41
خصوصی
هدی (مامان آرش)
24 خرداد 93 23:36
سلام عزیزم.بالاخره اومدی.غیبتت طولانی شده بود. چه عکس قشنگی. به منم رمز میدی؟
مامانی شایلین جون
25 خرداد 93 14:34
وای چه عکس قشنگی. عاشق این عکستون شدم بهار جون مثل تابلوهای قدیمی چه حس قشنگی رو به آدم میده. دوستتون دارم
مامان بهار
پاسخ
mamnonam.manam doset daram dost mehrabonam
مامان آیهان
2 مرداد 93 15:09
مامانی رمزت عوض شده؟