قندعسل ماقندعسل ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

... دختر شایسته من ....

با قدمهای تو پیروز شوم

1393/3/10 3:01
نویسنده : مامان بهار
477 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ،تاج سرم

من و تـــــــو

هر دو ز یک آغازیم

تو همان مادر فرداهایی

من همان دختر دیروزینم

نقشه ی کهنه ی دیروزی من

نقش فــــردای تو نیست

خوب میدانم من

با همین چشم

نباید به جهانت نگریست

کـــــــاش میدانستــــــی

مادرت با همه

هم نسلانش

بذر هــــــــای بدوی میپاشید

تا تو با آن پسر همســایه

هر دو

یکســــــان و برابر باشید

تا اگر ساده سلامش کردی

کس نگوید که عــــجب

عاشـــــــق بود!

برسی تا به نهــــــایت

تا بدان قلــــــــه ی اوج

که تو را

لایـــــق بود

آرزویم اینست

که در آیینه ی فردایی تو

نه تو حـــــوا باشی

ونه شویت آدم

همه انســــــان باشیم

و من آن مادر دیروزی نه

که همان دخــــــتر امروز شوم

با قدمهــــای تو

پیـــــــــــــروز شوم

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان آیلا
10 خرداد 93 10:50
عروس کوچولومون رو ببین ماشا اله
نیلوفر
10 خرداد 93 10:57
عروسک شیرین من
ملودیای مامان و بابا
10 خرداد 93 12:27
عجب دختر نازی هزار ماشا الله
مامان بهار
پاسخ
مرسی ملودی ناز ،که اومدی به من سر زدی.خوشحال میشم بیشتر اشنا بشیم
الهام مامان سلنا
10 خرداد 93 15:56
چه متن قشنگی ای خدا عروسکو ببین خیلی نازی خاله خانومی خصوصی داری
مامان بهار
پاسخ
مچکرم گلم
موژان
10 خرداد 93 16:46
سلااام دوستم خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود . وای که چقدر این شعرت زیبا بود و آرزوی هر مادری بود . و چه فرشته‌ زیبایی داری خدا برات سالم نگه داره. منم بهترین‌ها رو برای شما مادر و دختر گل آرزو دارم .
مامان بهار
پاسخ
سپاسگذارم عزیزم.
دلسارا
10 خرداد 93 19:48
انشالههههه
مامان بهار
پاسخ
آمین
سارا مامان اهورا
11 خرداد 93 18:55
من همچنان نمیتونم وارد پستهای رمز دار بشم
اعظم مامانه زهرا
12 خرداد 93 16:56
سلام.ممنون پستتون رمز داره...من نمی تونم وارد شم که.....خخخخخخخخخخخخ
مامان مهرسنا
14 خرداد 93 11:45
بهارجون رمزتويادم رفته...ميشه دوباره بهم بدي؟
مامان فهیمه
14 خرداد 93 17:04
بهار جون نمیشه وارد شد. یه کاری کن خواهر دلم آب شد.
مامان بهار
پاسخ
یه فکری میکنم.
مامان مریم
15 خرداد 93 1:23
ای عروسک بلا رمز پستها همونه یا که عوض شده
مــــامــــانی بـــــاذوق
15 خرداد 93 12:50
ماشالله برای خودش خانمی شده خاله قربون چشمای نازت بشه عززززیززززمی
مامان بهار
پاسخ
خدانکنه خاله
مامان اعظم
15 خرداد 93 18:30
ماشاالله دخمل نازمون بزرگ شده همیشه سلامت باشی دخمل ناز
مامان بهار
پاسخ
مرسی اعظم جوون
مامانه کیاناوهانا
17 خرداد 93 1:36
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــززززم چقدر دلم برات تنگ شده بود... خوشحال شدم دیدمت نازنینم...
مامان بهار
پاسخ
ممنـــــــــــــــــونم
مامان یسنا
20 خرداد 93 18:11
من چند باره میام اینجا اما نمیتونم رمز بزارم
مامان یسنا
20 خرداد 93 18:14
چه جالب درست شد. میتونم کلیک کنم اما مثل اینکه رمز عوض شده؟
مامان یسنا
20 خرداد 93 18:19
عجیبهچرا من تو لینکات نیستم
مامان آیلا
21 خرداد 93 8:42
مامانی به ما هم رمز می دی
مامانِ یسنا
22 خرداد 93 11:01
هنوزم نیستم که؟؟؟؟!!!! فک کنم لینکارو گذاشتی توی پیوند روزانه اینجوری شد. چون حد اکثر 30 تا لینک بیشتر قبول نمیکنه. پس من کوووووووووووووووشم
مامان بهار
پاسخ
hatman .vali man to ghesamate tanzimat adrseto daram
مامان مریم
25 خرداد 93 10:40
عسیسم رمز تغییر کرده آیاااااااااااااااا؟
مامانی شایلین جون
25 خرداد 93 14:22
عزیزمممم چه نازی ماشالا.بهار جون همه پستات رمزی شده به ما هم رمز بده گلم.
مامانِ یسنا
27 خرداد 93 7:38
من مز نداااارم
مامان علیرضا
30 خرداد 93 21:11
بهارجون اول وبت کلی ما رو تعارف کردی که از وبت سر بزنیم اخه عزیزم دربسته که تعارف نداره رمزاتو ور دار بعد مهمون دعوت کن ممنون میشم دختر گلت رو میبوسم .....
♥پرنیان♥مامان متین
11 تیر 93 13:23
سلاممممم مهرنگار خانوممممی گل گلاب ماشالا چقد ناناسی خوشگل خاله دلمون براتون تنگیده بود خواهری... من رمز ندارررم..دوس داشتی بهم بده منتظرم گلم شاد و سلامت باشین همیشه
ارلا جون
11 تیر 93 23:52
همش که رمزززززززززززززدارررررررررررررررررره
مامان مریم
12 تیر 93 9:24
عروس خانم ناز نازی به این مامانت بگو رمز را عوض میکنی به منم بده اخه هر موقعه میام وبلاگت نمیتونم مطالبت را بخونم عزیزم البته اگه من را محرم راز میدونند
مامان بهار
پاسخ
این چه حرفیه.عزیزم برات گذاشتم
مامان مریم
16 تیر 93 9:13
عزیزم من کلی پست نخونده دارم نمیدونم چرا رمزت کار نمیکنه. عوض کردی...
مامان بهار
پاسخ
اومدم برات گذاشتم .حتما بیا به همه سر بزن
مامان آیلا
17 تیر 93 12:50
خوب مامانی همه رو رمزدار می کنی پس ما چطوری براتون پیام بذاریم اگه امکانش هست لطفا رمز
مامان بهار
پاسخ
میام می زارم دوست خوبم
مامان آیلا
17 تیر 93 12:51
عکس پست ثابت خیلی جالب و طبیعی هست ما اشا اله
مامان بهار
پاسخ
جدی.خوشحالم خانومی به محترمیه شما پسندیده
مـ ــریـــ ـــــم
19 تیر 93 11:42
وای چقد نازه این دخملی ماشالا . خدا حفظش کنه از چشم بد عزیزم خصوصی
مـ ــریـــ ـــــم
19 تیر 93 11:45
ای وای یادم رفت خصوصیش کنم
دنیا
21 تیر 93 14:31
سلام.یه چندتا عکس جدید گذاشتم تو وب که اگه بیاین ببینین و نظر بدین خیلی خوشحال میشم
مامان بهار
پاسخ
چــــــــــشم
مادر دیبا
2 مرداد 93 2:10
سلام عزیزم دلم برای مهرنگار جون یه ذره شده ولی رمز مطالبت رو ندارم خیلی وقته می خواستم برات پیام بزارم اما حتی نظرات هم بدون رمز باز نمی شدن
مامان آیهان
2 مرداد 93 15:06
قربونش برم الهی چه خانومی شده این عروسک کوچولوی ما
مامان بهار
پاسخ
ممنون
kosar
24 فروردین 94 17:05
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.